نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثرات روانی فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • ارتباطات بحران الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
  • استراتژی دیجیتال تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
  • اقتصاد سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • امر دینی فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
  • اندازه اثر رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • انزوای اجتماعی مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
  • ایتا مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
  • ایران سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • ایسکانیوز سیاست‌گذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]

ب

  • بازنمایی مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • بازی‌های ویدیویی بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
  • برنامۀ شاد مناسبتی مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • بینش تمدنی احصاء و تحلیل دلالت‌های بینش تمدنی در سیاست‌گذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]

پ

  • پاسخگویی نرم الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
  • پیام رسان مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]

ت

  • تبلیغات محیطی نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
  • تحلیل مضمون سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • تحلیل مضمون سیاست‌گذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • تلگرام مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
  • تلویزیون تعاملی نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
  • تمدن احصاء و تحلیل دلالت‌های بینش تمدنی در سیاست‌گذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • تهدید بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
  • تهران نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]

ج

  • جامعه‌شناسی دین فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
  • جذابیت جسمانی رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • جوانان مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]

ح

  • حجاب مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]

د

  • دانشگاه آزاد اسلامی سیاست‌گذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • دین اینترنتی فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
  • دین رسانه‌ای فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]

ر

  • رسانه سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • رسانه سیاست‌گذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • رسانه رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • رسانه فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • رسانه دینی فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
  • رسانه ملی احصاء و تحلیل دلالت‌های بینش تمدنی در سیاست‌گذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • رسانه‌های اجتماعی تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • رسانه‌های ارتباط‌جمعی تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • رفتار مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • روابط‌عمومی الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
  • روش پژوهش برخط تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]

ز

  • زنان مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • زنان رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]

س

  • سبک زندگی نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
  • سبک زندگی اسلامی - ایرانی نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
  • سوژه زنانه رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • سیاست گذاری سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
  • سیاست‌گذاری خبری سیاست‌گذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای احصاء و تحلیل دلالت‌های بینش تمدنی در سیاست‌گذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]

ش

  • شایعه الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
  • شبکه‌های اجتماعی تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • شهر قم مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]

ص

  • صداوسیما تبیین وضعیت حضور شبکه‌های صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
  • صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
  • صنایع خلاق رسانه ای سیاست‌گذاری در صنایع خلاق رسانه‌ای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]

ع

  • عوامل جامعه شناختی مقایسه عوامل جامعه‌شناختی گرایش جوانان به پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]

ف

  • فراتحلیل رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • فراتحلیل بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • فرصت بازی‌های ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]

ک

  • کسب‌وکار دیجیتال تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
  • کسب‌وکارهای اینترنتی ایران تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]

گ

  • گروه‌های اجتماعی مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامه‌های مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]

م

  • مدل‌های کسب‌وکار تحلیل ظهور و افول مدل‌های کسب‌وکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
  • مدیریت بدن رسانه‌ و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
  • مصرف نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
  • مصرف رسانه‌ای نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
  • مطالعات ‌روان‌شناختی فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • مطالعات فرهنگی دین فراتحلیلی کتاب‌شناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
  • معنای صریح و ضمنی نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]

ن

  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی مؤلفه‌های سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
  • نظریه استفاده و رضامندی فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • نظریه کاشت فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
  • نظریه وابستگی فراتحلیل مطالعات ‌روان‌شناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]

و

  • وی. او. دی نقش تلویزیون‌های تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]

ه

  • هوش مصنوعی الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]

ی

  • یادگیری ماشین الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی‌ها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]